סיום קורס NLP- מה צריך יותר הבנאדם?

מה צריך יותר הבנאדם?

לפני כ-4 שנים עוד לבשתי מדים, כאלו שהתרגלתי ללבוש ברוב שנותייאם מישהו היה אומר לי, באותה נקודה, היכן אהיה 4 שנים קדימה הייתי בודק את השפיות שלו וכנראה שלא הייתי מקשיב כי בתחושתי ידעתי מה נכון לילהיות מאמן אישי כזה שמוביל אנשים לחיים שהם רוצים להרצות, להנחות, להתחבר לאנשים , נו באמת? 

לפני 4 שנים זאת באמת היתה בדיחה לא רעה אבל לא עבורי...היום זאת המציאות, מבדיחה זה עבר לחלום, החלום שלי

"המטרה היא הדרך והדרך היא המטרה"- זה המוטו שלי כבר הרבה זמן וחלק מהדרך זה להעשיר את עולם האימון והטיפול שלי.פניתי ללמוד ב- מכללת יוזמות-אנשים יוזמים הצלחות את עולם ה- NLP ואתמול הסתיים לו הקורס המדהים NLP PRACTITIONER בהובלתה של האחת ויחידה Keren Maliniak , מרצה משכמה ומעלה שכל אחד רוצה לפגוש וללמוד אצלה, האמינו לי שהיא מתנה מטורפת.


"הבאת את עצמך לקורס בגובה עיניים" זה היה חלק מהדברים המדהימים שקרן הרעיפה עליי בסיום הקורס והאמת שזה הכי הרבה ריגש אותי ונגע בי למה זה ריגש, אתם בטח שואלים?

מי שהכיר אותי ,ידע לומר שאני אחלה חבר, כזה שרוצים להיות לידו, לשמוע את עצתו, סוג של מנטור לחיים.

אבל, ופה מגיע האבל,  רוב האנשים ראו בי קצת מתנשא, מרוחק, כזה שיש לו פוזה אפילו קשוחה משהו, לצערי הם צדקו במידה מסוימת ולא שאני ראיתי את זה "בזמן אמת" אבל לימים הדבר הזה שנקרא חוסר ביטחון "אילץ" אותי לשים מסיכות ומגננות בדמות הבחור "הקשוח" זה שלא קל לגשת אליו, לשוחח איתו ואולי להיות חבר שלו.

זה מאוד שירת אותי, לכאורה, בלא להיפגע מאנשים, להיות זה שחושבים עליו שהוא "יודע" כי לא באמת נחשפתי, לא באמת נתתי לעצמי להיפגע מאנשים או מסיטואציות ואז המגננות ששמתי סביבי בהחלט שירתו אותי, לכאורה!

ובשנים האחרונות בתהליך שעודנו מתנהל וכנראה ימשיך להתנהל כל חיי, אני לומד שהסרת המגננות הם בעצם החוזקות שלי, העוצמות שבי, אני ממשיך ללמוד מה זה להיות אותנטי, מה זה להיות אני והאמת שזה שיעור לא פשוט בכלל אבל שווה כל רגע.למילים יש כוח ברגע שהבנתי שכך רואים אותי היום, אני יודע שלפחות נקודה אחת של ניצחון יש לי בדרך המדהימה.

קרן גם ביקשה מחברי הקבוצה (המדהימים!), במסגרת תרגיל הסיכום, לומר מה הם חושבים אחד על השני והדברים שנאמרו עליי פשוט גרמו לי לאושר גדול ולהבנה, שוב, שלמילים שנאמרות יש כוח עצום שיכול "להרים" אבל גם יכול "להוריד"שיעור המילים אינו שיעור חדש אבל כנראה דורש תזכורת מפעם לפעםהקמטים שזה מייצר לאנשים בחיוך הרחב שנמרח על הפנים שווה כל טיפת בוטוקס נוכחית או עתידית אז לעולם האימון שלי נוספו כלי NLP שכבר עושים מהפך אצל חלק מהמתאמנים שלי אבל באמת ובתמים שהרבה יותר חשובים מהכלים הם המילים שנאמרות בדרך!


היום אני בוחר לפרגן למנחה המעוררת השראה Keren Maliniak  ולקבוצה המדהימה שליוותה אותי והעיפה אותי באוויר

למי אתם בוחרים לפרגן היום?

רוני צוקרמן - מאמן מנטאלי