כיצד בילוי עם 4 הבנים עזר לי לגלות את עצמי


מה למדתי על עצמי השנה?

 כמידי שנה יצאתי לבילוי עם 4 החברים הטובים שלי יצאנו לפאב השכונתי, שתינו, צחקנו ובעיקר נהנינו

שאלת "נשיא המדינה" כפי שאנחנו נוהגים לקרוא לה היתה השנה מה למדת על עצמך השנה? 

תחכמוני- הידוע כחכם בחבורה, זה שיודע הכל, זה שויקיפדיה מחווירה לידו כאשר נשאל שאלה, ענה כרגיל בתשובה מתוך מחשבה מעמיקה כיאה לחכם בחבורה.

הוא לקח נשימה ארוכה שאפשרה לו עוד כמה שניות של מחשבה ואמר למדתי מספר דברים אבל המשמעותי מבניהם הוא שלגלות רגש זאת לא חולשה, שנים הלכתי בתחושה שלהגיד מילים כמו "קשה לי", "אני מתוסכל" זה כאילו להרגיש את הבית נשמט מתחתיי, שמא אאלץ לבקש עזרה רחמנא ליצלן

נכנסתי לתפקיד "החזק", כזה שלא יכול לאפשר לעצמי לגלות חולשה שכזאת והנה השנה החולפת למדה אותי שהשימוש במילים בהם יש רגש, גרמה לי להיות חזק יותר, רגיש יותר לעצמי ולסביבה ובעיקר לעזור לעצמי להתחבר לעצמי ובכך לעזור לאחרים להתחבר לעצמם.

האמת הקשבנו לנו והשתיקה די העידה על ההלם שהיינו שרויים בו מתוךצדבריו של תחכמוני

תומי- תומי הוא מצחיק כזה, נאיבי משהו, כל מה שמספרים לו הוא מקבל כאמת מוחלטת, אני ממש אוהב אותו כי בעיניי הוא לא "התלכלך" עדיין, יש בו  אהבה טהורה.

תומי אמר שבשנה החולפת הוא הצליח לראות את היופי באנשים, ממש כמו שהם, גם כשהם הפנו לו גב, אכזבו אותו, אפילו שיקרו לו, הוא אמר שהוא מאמין שלכל אחד יש כוונה להיטיב עם עצמו אז אין בו כעס.

היכולת לשמור על קור רוח ולשלוט ברגשות, היתה הדבר הכי טוב שקרה לו השנה.

תכלס, לפעמים אני קצת מקנא בתומי, יש בו אמת כזאת שבא לך לחבק אותו

בלוח המקשים לא תמצאו סימן שאלה

צדוק- אם הייתם מכירים את צדוק מקרוב, הייתם יודעים שיש לו לב ענק ונשמה, בלוח המקשים של המחשב שלו לא תמצאו את האייקון של הסימן שאלה, תשאלו למה? 

כי הוא  אינו יודע לשאול, יש לו רק אמת אחת והיא האמת שלו, הוא עסוק כל היום בלהיות צודק, הרבה פעמים מאוד קשה לי איתו, הוא עסוק כל הזמן בלשכנע בצדקת מחשבותיו וכל ניסיונותיי לחדור את שיריון הצדק שלו עלו בתוהו, הוא התחיל להשתפר קצת והבטיח לי שבשנה הקרובה הוא יעשה מאמץ גדול בהרבה לראות מציאות אחרת משלו.

נחזיק לו אצבעות כי באמת שיש הרבה גוונים לאמת. 

האגרסיביות היא פועל יוצא של חוסר ביטחון

רושעי- בחור כארז למען האמת, אבל רושעי כמו צדוק הוא מסוג האנשים שלא תמיד כיף להיות לידם, יש האומרים שהוא מתנהג ברשעות, אבל אני מכיר אותו היטב, האגרסיביות שיוצאת ממנו לעיתים ביחד עם השיפוטיות היא פשוט פועל יוצא של חוסר ביטחון שקיים בו.

הוא עוד לא הספיק לפתח את התודעה בכדי לצבור עוד מיומנויות כיצד להביע את עצמו, באמת שכוונותיו טובות ולפעמים זה לא מצליח לו...בטוח שבשנה הבאה נגלה את הצדדים הטובים שלו. 

הכל זה עניין של גישה

ואני...

מחבק את כל החברים הטובים שבי, לא תמיד אני אוהב הכל אבל אם יש משהו שקרה בשנה הנפלאה הזאת, שאני מקבל באהבה את הצדדים החזקים והחלשים שבי באותה מידה!

בינינו, אין באמת צד טוב או רע זה הכל עניין של גישה!

הטוב הוא לא תמיד טוב והרע הוא לא בהכרח רע 

הכל זהעניין של גישה וגישה היא מילה שאני מאוד אוהב כי בגימטריה באנגלית היא מייצגת את הסכום 100- מוזמנים לבדוק

100 מייצג עבורי את השלם השנה יותר מכל שנה אחרת אני מרגיש שלם עם עצמי כמו שלא הרגשתי מעולם ועל כך אני אומר תודה לכל 4 הבנים שעוזרים לי כבכל שנה  להרגיש כך, מבטיח ללכת איתם גם בשנה הבאה ועד אז 

מאחל לכולם/ן חג שמח ומלא באהבה, משפחתיות ואושר בלב 

רוני צוקרמן